Şapkadaki Kedi: Çiftlik Macerası

Şapkadaki Kedi Hikayeleri

Şapkadaki Kedi: Çiftlik Macerası, önce Annenizden izin alın gelin anne Finola'nın çiftliğindeki görebileceğimiz en güzel kahvaltıyı yapabilir miyiz? Elbette ama eve inek getirmeye çalışmayın hadi hep beraber otomobil olan Rüzgara binerler ve Şapkadaki Kedi bağırır kemerler ve gökyüzüne doğru harekete başlamışlardır. Hadi sür, sür ,sür maceraya sür Rüzgara atlayıp çıkalım gökyüzüne... Hadi sür, sür maceraya sür Şapkadaki Kedi ile çıkalım yola. Arkadaşlar gününe özel bir macera bu Finola'nın çiftliği benim eski dostum. Bunlar da kim? benim arkadaşlarım Nick ve Sally, merhaba kahvaltı için bana yardımcı olmalısınız. Tabi ineği yakalayıp süt almalıyız daha önce hiç inek yakalamadık.

Sinek kovalamak kadar kolaydır. İnek konuşur buna gerek yoktur, bana söyleseydiniz ben kendim giderdim sağılmaya ineğin nasıl sağıldığını bilen var mı? evet der Nick ben sağabilirim der. Fakat ineğin kuyruğunu tutar ve sağdığını zanneder ama başaramaz Sally bunu başarmış ve ineği sağmıştır, sağdıktan sonra bu sütü huniden boşaltmamız lazım ki süt içilecek kıvama gelmeli. Hey Kedi sütü içince köpüklü bıyıkların oldu. Bu oda da nedir? Burası benim süt odam burada sütle ilgili yapılması gerekenleri yapıyorum mesela kaymak hop ha, ha salla, salla ne yaptın ki sen onunla bir tür kek mi? Elmalı mı, armutlu mu? işte şimdi hazır açalım bu bir tereyağı son bir şeyimiz kaldı.

Bu sıcak sütün içine biraz limon ekleyerek karıştırın ve gözünüzü ayırmayın bu da bir peynir. Başka hangi peynir çeşitleriniz var? Kedi saymaya başlar krem peynir, beyaz peynir ve delikli peynir artık kahvaltı zamanı... Harika bir peynir ve Benekliye teşekkürü unutmayalım. Her şey harika idi inekten süt, sütten tereyağı ve peynir aynı zamanda kaymak, kaymağı alalım ve önce abra sonra kadavra şimdi bu bir dondurma bu da bir harika.

Benzer Birkaç Şapkadaki Kedi Hikayesi Daha!

Bu hikayeyi beğendiyseniz, neden koleksiyonumuzdaki diğer eğlenceli "Şapkadaki Kedi" hikayelerden birini daha okumuyorsunuz: